Linnea-dagen

Hej mina kära läsare! Nu är jag nyduschad och fräsch, jag och Josse har varit på Stations-passet på friskis. Och med min redan sjuhelvetes träningvärk så var det grymt jobbigt. Vill inte ens tänka på hur det kommer att kännas imorgon!Idag har varit en riktigt bra dag. Den började med att jag vaknade av min familj som sjöng och gav mig frukost på sängen och en liten present. Det är nämligen min namnsdag idag, Linnea. Med ett glatt humör tog jag på mig kläder, sminkade mig och hoppade på bussen till skolan. I skolan hade vi studiepass hela dagen, vilket innebär att vi befinner oss någon helt annan stans än i skolan. Så jag, Josse och Kajsa drog till Wookie-cookie och åt lunchbuffé. Jag har aldirg ätit där förut och de lovade att jag skulle äääälska det, som de flesta gör, men det var ingen hit för mig. Men nu är det bara ett halvår kvar till Thai så jag borde börja lära mig att äta sådan mat. Sist vi var där åt jag all mat som inte kom från thailand.

Efter lunchen tog vi en tripp på stan och jag köpte ett grymt snyggt linne och en vit sommarklänning. Det gjorde mig ännu gladare! Vid två-tiden åkte jag hem och lade mig på terassen och somnade direkt. Vaknade sedan en halvtimme innan bussen till träningen gick. Perfect! Nu ska jag ner och äta tacos och sedan McFlurry'n som mamma köpt till mig. Puss på er


Kajsa ville som vanligt inte vara med på kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback