Lördag

Hej söta läsare. Jag kom precis hem från Jerker och Johanna. I måndags eftermiddag fick de en liten pojk, som vi träffade första gången idag. Jerker är min låtsasbror och alltså blev detta min brorson. Han var så liten och söt, Isak ska han heta. Mamma och Glenny kom och hämtade mig efter jobbet och så åkte vi och hälsade på direkt. Idag har jag jobbat med Josse, det var relativt lugnt hela dagen så det var skönt. Men det var jobbigt att komma upp imorse.

Middagen med Sofia igår var hur mysig som helst, vi hade massor att ta igen så att säga. När vi ätit färdigt joinade även Bella och Frida oss på Café och bar. Sedan hoppade jag på min cykel och tog mig hem till John. På vägen så var det en kille som såg jätte skumm ut med svarta kläder och mössa. Ju snabbare jag cyklade, cyklade han, så jag blev lite rädd, men när han sedan kom ikapp visade det sig vara David. Haha. Hemma hos John var det lite chillkrök och jag var hemma klockan 02. Nu ska jag äta chips och dipp med familjen och sedan får vi se vad jag och Antonia hittar på för bus ikväll! Öl ska vi svepa i vilket fall. Peace


Lille Isak

Storebror Måns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback