Måndag

Tjenis penis! Idag försov jag mig totalt, vaknade 09.25 (15 minuter innan lektionen började). Men jag bytte om och hoppade på cykeln till bussen (som gick 09.45) och kom faktiskt i lagom tid till skolan. Efter lunch hade vi gympa, där vi som missat skulle komplettera coopern. Så jag och fyra till i min klass fick springa 3km vid framnäs och det gick helt okej. Jag stannade och gick bara några enstaka gånger, så jag är nöjd. Var så sjukt trött, så jag åkte hem och duschade direkt då vi slutat. Nu har jag legat och slappat framför tvn/datorn ett bra tag, men det är så skönt ibland. Min älskade faster Sussie skickade några bilder från lollos konfirmation på mina underbara syskon och kusiner (förutom fille då). Jag saknar dem, jag saknar pappa, jag saknar Stockholm. Åker förmodligen och hälsar på om 2 veckor :) Annars fungerar det inte förrän 2 juli, vilket känns otroligt långt. Här kommer två utav bilderna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback