Puuh

Åååh, jag var på så himla dåligt humör förut, men nu har jag fått i mig två mackor och yoghurt. Vi slutade 12.30 idag och jag tänkte snabbt åka hem och sola. När jag står och väntar på bussen kom jag på att det inte gick någon förrän 13.50. Det är lugnt tänkte jag, nu kan jag kika lite på stan. Så jag går runt lite och kikar. Lite innan 13.50 går jag mot bussen, men precis då ser jag den åka iväg. Jag blir lite smått irriterad, och går in på Gina Tricot där jag träffar min syrra och hennes kompisar. När jag är på väg mot bussen träffar jag Johanna som jag stannar och pratar med, så jag missade nästa buss med! Då blev jag väldigt sur, missar jag nästa nu så går jag hem, tänkte jag. Så gick vi en sväng på stan och sedan gick jag i god tid till 15.20 bussen. Kom alltså hem 3 h efter att vi slutat..

Det enda positiva var att jag fick en hel del shoppat. En liten väska, två toppar och ett nagellack. Jag vet att jag sa senast igår att jag inte skulle shoppa på ett tag, men dessa saker var oemotståndliga. Ska lägga upp bilder sedan här på bloggen hade jag tänkt. Men först och främst ska jag byta om och sedan åka ner till friskis. Jag, Josse och Aleek ska på Stationspasset 17-18:15. Lär blir grymt jobbigt, jag är taggad! Efteråt hoppas jag någon hämtar mig, för jag tänker inte åka någon äcklig buss.

Kommentarer
Postat av: Alicia

nehee kööpte DU ett naglack.. ;)

2009-05-15 @ 23:41:10
URL: http://aliciascarlini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback