Real

Hej tjejer och killar! Engelskaföredraget gick riktigt bra imorse, när jag väl stod där framme var jag inte något nervös alls. För jag kunde verkligen det jag skulle säga. När vi slutat sitter tjejerna redan i bilen klara att åka och sola. Vår chaffis, antonia, kör hem till alla så vi kunde hämta badkläder, till netto och handlade dricka, choklad och vattenmelon, och till sist hem till rebecca. Eftersom vi bara hade en lektion på morgonen så var vi där redan vid 10.30.

Vi låg och stekte med sololja, åt och drack gott, badade i poolen och spelade badminton hela dagen tills vid tre-tiden, då drog vi in till stan för att äta lunch. Det blev varsin kycklingtoast på henry's. Det var inte förrän då vi upptäckte hur solbrända vi blivit, sjukt nice. Efter lunchen tog vi en tripp på stan och kikade lite, och sedan gick jag och olivia hem till reimers och tjötade ett tag med samuel tills vi fick skjuss hem. Här är jag nu, hemma, medan alla mina vänner är inne på sin tredje, fjärde öl vid det här laget. Brudarna firar louise och sedan går de till café och bar, dock valde jag att vara hemma eftersom jag ska jobba så länge imorgon. Mammis kommer hem ikväll också, hon har varit borta i nästan en vecka nu. Så nu blir det räkor och mys, jag har hyrt en film också.

Håll utkik, för senare ikväll kommer heta bilder från vår härliga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback