Sweeeet

Heeej! Dålig uppdatering från min sida. Igår hade jag sovmorgon till kl 10, det var skönt. Efter en lektion så slutade vi, då gick jag, Beccis och Filip och satte oss på torget med varsin glass. Sedan tog jag o B bussen till Majåker där vi mötte upp Anton. Jag blev kvar där hela dagen, men vid fem-tiden tog jag bussen till Friskis. Efter att jag, aleek och emma tränat, så kom John hem till mig. Vi pluggade och såg på Ballar av stål. Sedan vaknade jag utav att han väckte mig och sa "Jag går hem nu, för du sover ju ändå" Haha. Jag somnade om direkt och imorse började dagen med Aktie- och fondsparande prov kl 08.00. Det gick rent ut sagt åt helvete. Jag har aldrig fått IG på ett prov förut men detta är nu självklart. När jag såg första sidan visste jag direkt att det skulle skita sig, jag kände inte igen ett enda ord. Jag svarade/gissade på 7 utav 21 frågor. Inte bra, så nu glömmer vi det. Nu har vi Fotografiskbild men slutar när som. Då ska jag möta upp min vän Antonia på stan. Eftersom det inte kommer bli någon sol den här veckan så ska vi lägga oss i solariet. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback