SWOT-analys, Bostonmatriser och marknadsplaner..

Godkväll.
Här sitter jag och skriver min företagsekonomi b-inlämning. Uppsatsen är klar men nu sitter jag och finurlar ut det sista, de egna tankarna. Har bara några popcorn kvar i skålen nu, och lokan är slut, så nu måste jag snart bli färdig. Efter en vit helg, med massor av jobb och nu den här uppsatsen är jag festsugen. Det känns som en evighet till onsdag... Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra slutspurten för att sedan sova gott i några timmar. Hoppas det är fint väder imorgon så att man kan ha shorts! Puss från moi

Kommentarer
Postat av: fyllofille

tack för pussen !

2009-05-18 @ 00:23:42
URL: http://fiveforfour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback