Tack som fan, kap kun kap!

Hej snyggingar! Jag kom precis hem, sov hos antonia inatt. Det var planer på att vi skulle festa men vi var så trötta och slitna att det fick bli en myskväll istället. God mat, film, godis och promenad. En perfekt myskväll. Efter en del fyllesamtal från diverse vänner somnade vi runt 1-tiden. Vi gick upp ganska tidigt imorse för att slippa stressa och vid 11-tiden cyklade jag hemåt för att antonia skulle jobba. När jag kom hem, bytte jag om till bikini och tänkte lägga mig ute på altanen och sola, men då upptäckte jag att solen gått i moln. Så jag satte mig framför tvn istället. Idag är det tänkt att jag och john ska ut och springa, antingen 1 mil (never) eller 3km (mer troligt). Vi får se hur kvällen utspelar sig, kan hända i princip vad som helst. Puss på er

Svennebanan - Promoe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback