Take this

Hallå. Nu är jag hemma och har nyss ätit middag. Jag vet inte vad det är med mig och mitt sockersug, men det är riktigt illa just nu. Direkt efter maten lade jag mig i soffan och åt upp ett halvt kakpaket. Jag behöver faktiskt börja tänka på vad jag äter för annars kommer jag att få diabetes. Det enda jag fått i mig idag är en kaffe, negerboll och toast. På lunchen var jag, Beccis och Olivia på väg till Café & Bar, men så kom vi på att vi inte skulle hinna innan nästa lektion. Så vi gick till matsalen där det var tonfisk, vilket inte går ner i min mage, så det fick bli vatten och bröd. Efter skolan blev det shopping. Jag köpte ett väldigt sött sommarlinne, ytterliggare ett rosa nagellack och en ny mascara. Jag och John räknade mina nagellack igår och kom upp i så mycket som 23st. Ni kanske undrar varför jag isåfall köpte ett till idag, men just den här rosa tonen har jag inte. Efter det gick vi och solade, 20 minuter.

Jag vill inte ens tänka på hur mycket vi har i skolan under maj månad, det ger mig huvudvärk. Under dessa tre veckor har vi detta framför oss:

Muntlig redovisning av Flugornas herre 7/5
Nationellt engelska b prov 8/5
Nationellt matematik b prov 12/5
Svenska "upplysningen" inlämning 14/5
Företagsekonomi inlämning 15/5
Engelska muntlig redovisning 26/5
Tyska slutprov 28/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback