The girl you lost to cocain

Hej godingar. Nu är jag hemma, och har precis ätit en färdiglagad pizza som jag bara värmt i ugnen. Är så otroligt trött, för jag sov knappt något inatt. Jag kunde verkligen inte somna igår, släckte redan innan tolv men ändå somnade jag inte förrän cirkus två timmar senare. Ändå var jag i skolan klockan tio imorse. Gjorde inget vettigt på hela dagen, så med dåligt samvete, gick jag, antonia, maja och rebecca till söderströms och tog en fika. Efter det tog jag och beccis oss en sväng på stan, vi provade mest bikinis. Jag hittade två gör snygga, och kan inte bestämma mig för vilken utav dem jag ska ha. Båda sitter lika snyggt. Den ena, med spets, är en trekants-bikini och den andra, med paljetter, är en axelbandslös. Svårt val, men bikini nr 2 får man snyggast bränna utav. Sedan köpte jag ett par kortkorta lila shorts och en svart festtopp! Nu ska jag sätta igång med plugget, vi hörs igen om x antal timmar.


Vilken tycker ni? Spets eller paljetter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback