Tisdag

Hallå! Här sitter jag och äter pizza, ska snart ta mig i kragen och plugga lite svenska. Imorse hade vi matte nationella kl 08-12. Under den tiden drack jag fem koppar kaffe och en halv liter bubbelvatten så jag sprang och kissade hela tiden. Plus en smörgås och två Kitkat. Själva provet kändes riktigt bra, vilket var väldigt skönt. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig! Får jag mvg nu så blir det mitt slutbetyg i Matematik b och det skulle inte sitta helt fel. Blir det ett vg blir jag nöjd också såklart. Efter matten hade vi fotografiskbild och då gick vi upp i Gamla vattentornet och fotade. Då såg man hur jäkla liten vår stad egentligen är. När vi kom tillbaka till skolan gick jag som vanligt till den andra gruppen och umgicks med Beccis och Oskar tills vi slutade. När vi slutat åkte jag och Viktor hem till honom och fikade på altanen, det var jättemysigt. Sedan skulle han träna så jag gick hem till mig and here I am liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback