Underbar släkt

Jäklar vilken underbar långhelg jag haft! Skulle festat torsdag, fredag & lördag, men eftersom vi hade främmat och att jag jobbade både lördag och söndag så räckte torsdagen för mig. Anledningen till vårt finbesök från Stockholm är att Lollo konfirmerade sig. Jag missade kyrkan båda dagarna eftersom jag jobbade men när jag kom hem var alla redan här hemma och det bjöds på ljuvlig mat och en riktigt trevlig kväll. Igår var det exotisk planka med rostbiff, fläskfilé, kycklingfilé och potatisgratäng. Även två olika tårtor och massor av champagne, vin, öl och sprit. Det blev sent men jag hade urskoj! Idag har jag jobbat 9-16 med Susanne och efter kyrkan bjöds det på smörgåstårta och brownies från Söderströms. På jobbet kom först stammisarna Viktor och David och hälsade på. Sedan kom pappa och Louise, så tog jag en långlunch tillsammans med dem, vi åt snitzel, pommes och bearnaissås. Deras tåg hem gick 15.30 och när jag sa hejdå började jag att gråta, så den sista timmen på jobbet var jobbig. Nu sitter jag här och tänker på hur mycket jag älskar min familj och släkt, hur underbara dem är. Mormor stannar även ikväll, men åker ner till Båstad imorgonbtti. Så jag ska passa på att umgås med henne ikväll och så blir det promenix med John ikväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska vi dricka kaffe och äta tårtrester! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback