Awesome

Godmorgon säger jag. Det blev rätt sent igår, så när jag blev väckt imorse kl tio var jag megatrött. Mamma och glenny har precis börjat med gi-metoden, vilket innebär att man ska äta massa fett, kött, fisk, ost osv. men dock ingen pasta, potatis eller ris. Så imorse fick vi b la äggröra och bacon till frukost. Jag förstår inte hur det ska få dem att gå ned i vikt, men jag klagar inte! Efter frukosten la jag och syrran oss på altanen och solade. Det var underbart väder fram till vid två-tiden, då molnen kom fram. Då gick jag och lade mig och somnade, och jag vaknade inte förrän vid sex. Så nu är jag superpigg!!!! Kommer aldrig kunna somna inatt.. Nu börjar Gossip girl igen, puss på er


Kommentarer
Postat av: Alicia

nemen det var en bild man inite sett, antar det är från Antonias kamera ;)

2009-05-26 @ 16:15:00
Postat av: Linnea

jo alicia, den måste du ha sett eftersom du är taggad på den på facebook :p jag har helt glömt bort att se hennes "dolda" bilder, ska göra det nästa gång jag är hos henne! Puss på dig

2009-05-26 @ 23:01:22
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback