Bakisdag

Heeeeeej. Nu när jag precis satte mig här kände jag hur otroligt trött jag är. Det blev sent inatt, taxin var vid mitt hus kl 03.30. När jag kom hem irrade jag omkring i mitt rum och pysslade lite men till slut somnade jag. Efter skolan igår myste jag med mina favoriter Antonia och Maja, först solade vi och sedan blev det middag. Sedan drog vi iväg till Mette där det vankades förfest. Efter en timme kom även 90tjejerna och vi hade en grymt bra kväll. När alla drog vidare till Stadt (Där jag och Olivia inte kommer in) drog vi plus några grabbar till Gabriels. Det var inget att hurra över, så vi drog på efterfest hos Wilhelmssons. Imorse vaknade jag redan kl 10 och var törstig och hungrig. Mormor kom igårkväll och satt nere i köket då jag kom ner och då blev jag super super super glad! :) Vi åt frukost allihopa och sedan lade jag mig på altanen för att sola, med mitt egenblandade saltvatten som jag och Alex kom på. Klockan 15 kom Anton och vi cyklade till Sommarkiosken där han bjöd mig på glass. På vägen hem till mig hittade vi två söta ungar som lekte på lekplatsen och frågade ifall vi ville hjälpa dem att bygga en borg, och självklart ville vi det.

Nu ikväll var det tänkt att jag skulle till Olivia på öl- & grillkväll med brudarna. Men jag är verkligen jättetrött och ska jobba imorgon 9-15, så det blir att stanna hemma ikväll och vila upp mig. Om cirka tio minuter ska Lollo ha poppat popcorn och tagit fram cola åt oss så skulle jag sätta på en film, Role models. Imorgonbitti får vi finbesök från Stockholm; pappa, min faster, hennes man och mina underbara kusiner! Jag är riktigt glad, för jag har verkligen längtat efter dem. Det är konfirmationhelg för min syster så vi har huset fullt den här helgen. Tänk all god mat vi kommer att äta i princip hela tiden som planka, smörgåstårtor och tårtor.Tänkte ta med Wille på fest på lördagkväll men de åker hem redan på eftermiddagen, vilket är synd. Men det ska bli skoj i helgen! Puss från en glad nea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback