Merci

Hej allihopa. Här sitter jag med en full godispåse som endast innehåller tre sorters godisar, de allra bästa. Har precis smörjt in mig, för idag brände jag mig sjukt mycket på bröstet. Men det gör inget, för imorgon kommer det vara brunt. Igårkväll kom jag hem från viktor vid 01.30, så jag var redigt trött när jag skulle gå upp imorse vid åtta. Denna sköna kväll har jag inte gjort så mycket, förutom min härliga springtur följt av ett egenkomponerat styrkepass. Nu ska vi äta middag, sedan ska jag måla naglarna och sedan lägga mig och läsa ur Snabba cash. Imorgon lär bli en rolig dag! Efter skolan ska jag och maja fram på stan och kika lite. Kl 19 blir det middag på italia för födelsedagsbarnet josse. Sedan kl 21 ska jag och de andra i min fotogrupp ta kvällsfoton i stan. Jag missar d.h (fan fan fan) men det kommer nog bli rätt skoj. Vi hörs imorgon, Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback