Rock & roll

Hej igen. Nu har jag lagt in bilderna från helgen. När jag slutade jobbet igår vid 16 åkte jag hem och la mig och solade, sedan åkte jag hem till viktor där grabbarna var. Vi drack och byggde upp fyllan med bra kortspel, och david spelade gitarr såklart. Ett par timmar senare kom antonia och beccis och hämtade mig, och så åkte vi hem till filip där det var fullt med folk. När de sedan drog till café och bar, så gick vi hem till joel där vi satt på bakgården och tjötade. När matilda sedan kom och hämtade oss, så åkte vi till lockörn. Där drack vi ytterliggare några öl, bastade och skakade rumpan. Vid två-tiden började jag och viktor att gå hemåt, och det gick inte fort... haha. Som tur var plockade robin upp oss i stenhammarbacken. Det blev riktigt sent, men ändå klarade jag mig upp 07.30 imorse.

Det blir ingen grillkväll för min del, för olivia kommer hem om en timme och då ska vi sy klart karneval-dräkterna tills imorgon. ¨


Hårda grabbar..

Såja, fick upp deras smileband lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback