Simple

På bussen på väg hem kom jag att tänka på vart sjutton alla hårnålar tar vägen? De försvinner och jag köper nya hela tiden. Man tappar bort, lånar ut och förlägger dem. Nog om det. Måste bara tala om att jag är på en utmärkt bra humör idag! Vi slutade sent, men det gjorde inget, jag tog en sväng på stan för jag behövde en ny vit alexbandslös bh. Hittade en som satt perfekt, så den fick det bli. Jag köpte också en svart, enkel t-shirt från Gina tricot och hårnålar såklart. Så nu har jag ett litet shoppingrus. Vi såg förresten början utav En shoppoholics bekännelse idag och den verkar grymt bra. Som tur är ska jag få låna Jossans dvd i helgen, ska försöka hinna se den på söndag.

När vi åt middag såg jag att vi hade fått ett brev med ett sött kort inuti. Det var en inbjudan till dopet på mammas bästa kompis dotters dotter. Nu blev det kanske lite krångligt men vi har alltid varit mycket hos dem på Marstrand på somrarna och dem är helt underbara. Andrea är cirka 25 och nu har hon och Jocke fått en liten bebis som ska döpas den 23:e maj. Det vore mysigt att åka dit då. Träningsvärken jag haft idag är inte att leka med, sjuuukt nice. Imorgon ska vi gymma igen! Och efter det är det Talangjakten som gäller. Sedan ska väl de flesta festa, men jag och Sofia ska till Café & bar för en trevlig och efterlängtad middag. Nu ska jag blega tv, Joey och Vänner. Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback