Your sex is on fire

Hejhej! Kom precis innanför dörren, har hunnit prata lite med mormor i telifon och nu lyssnar jag på Sex on fire-Kings of leon.

Det här är tredje morgonen i rad som jag vaknar utav en dröm, inga mardrömmar utan bara vanliga drömmar. Allihopa har varit riktigt sjuka, men inatt vaknade jag upp nöjd. När jag kom till tyskalektionen imorse så var det oförberett prov. Läsförståelse i 1h och sedan uppsatsskrivning lika länge. Jag gav upp efter en halvtimme, det var ingen idé så att säga. Efter det var det en lektion, lunch och sedan håltimma i över 3h. Då tog jag och Antonia oss en sväng på stan. För min del blev det en gul sommarklänning och ett par trosor, som jag redan älskar. Sedan gick vi och satte oss i stadsträdgården och bara njöt utav vårvädret. Väl tillbaka i skolan, slutade vi efter en 50 minuter lång religionslektion, då gick jag och Antonia och satte oss på Söderströms. Jag tog en kycklingtoast med pesto och hon tog en ny nachotallrik. Grymt gott. När det stängde drog vi oss hem till var och en, och här sitter jag nu. Från och med IMORGON, ska jag börja hushålla med mina pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback