06.53

Se här vem som är uppe med tuppen! Jag har redan duschat, plattat håret och målat naglarna. Undrar ifall det kan ha snöat inatt.. Det vore väl mysigt? Är sugen på snöbollskrig :)

En het debatt vi hade under lunchen igår var om svininfluensan. Jag trodde att jag haft den då jag låg hemma i en vecka, med hög feber 5 dagar i rad. Hostade så jag nästan spydde, huvudvärk och mådde riktigt kasst. Men nu är det folk utomlands, i vår ålder, som hamnat i respirator p.g.a den här influensan. Så, ska man ta vaccinet eller inte? De vet ju faktiskt inte så mycket om den ännu, så tänk om man tar det och faktiskt dör utav sprutan istället, eller får andra komplicationer? Jag är kluven i denna frågan. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback