Back on track

Yes, nu är jag back on track again! Idag har det varit en helt vanlig skoldag, men den slutade på Spa-avdelningen. Jessica behövde nämligen någon att träna sminkning på, eftersom det var deras uppgift i kursen. Så i en timme satt jag och blev sminkad, väldigt avslappnande. Sminkningen var dock sotade ögon, så jag blev rejält mörk, plus lös-ögonfransar. Det blev riktigt snyggt, jessica var jätteduktig! Men jag skämdes så när jag gick till bussen, alla gamlingen stirrade på mig som om jag var dum i huvudet.

Nu har jag precis skickat in psykologin och rättskunskapen, och ska precis skriva över redovisningen på en mindre lapp som jag kan ha imorgon på svenskan. Japp, det ska jag göra nu. Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback