Bio-time

Kom precis in efter att ha varit ute och övningskört för första gången nånsin. Det var jätteroligt!!!! Fick allt några kärringstopp emellanåt, men det gick bara bättre och bättre. Riktigt roligt, så om vi hinner ska vi köra en sväng imorgon också. Nu kommer Anton över hit när som, vi måste förbi ica och köpa lösgodis innan bion. Filmen börjar 18.15, vi ska ju se filmen 2012 som jag längtat efter så länge. Har läst massa recentioner idag så nu är jag fett taggad, men lite nervös för den vekar super läskig! Tur då att jag har Anton bredvid mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

uuuh, den filmen kommer jag absolut inte att se! kommer antagligen att få en massa mardrömmar. hehe.

2009-11-14 @ 20:48:18
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback