Fredag, redan??

Imorse hade vi Singstar tävling och mitt lag vann självklart.. Och, håll i er nu, jag vann mina 4 av 4 dueller. Jag kan verkligen inte sjunga. men jag är alltid överlägsen på Singstar. Nu kan jag äntligen gå och lägga mig med gott samvete, har pluggat nästan hela kvällen, vi har nämligen Kemi-prov imorgon. Jag tycker det är svårt, verkligen inte min grej och jag tycker inte det är roligt. Inte ens lite.

Imorgon slutar vi sent, ska fram på stan med antis då och sedan börjar vi förfesta så fort som möjligt. Blir vin och partyhattar på hennes balkis, det är bland det mysigaste som finns. Ser fram emot kvällen, tror det kommer bli riktigt roligt!! Speciellt reaktionen :) Kan tyvärr inte skriva vad som ska hända, får ta det på här i bloggen på lördag.

Nu blir det sängen, min goa tjej antonia kommer hit imorgon kl 09 på frukost. Älskar den bruden alltså. Natti




Så här trött är jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback