I'm just gonna take a minute

Brudarna åkte precis hem till sig och nu ska jag hoppa i säng. Är så fruktansvärt trött, den sista timmen har vi alla legat i sängen och halvsovit. Sjukt skönt att vi är lediga imorgon säger jag bara! Ikväll har vi ätit pizza, tjötat och varit på promenad. Mysigt så här på en tisdag. Jag offrade t.o.m. desperate ikväll för deras skull (det spelades självklart in) så det är vad jag ska kika på imorgon när jag vaknar. Wihoo längtar, just därför ska jag sova nu nu nu. När jag vaknar kommer anton också, så ska vi slappa totalt, bara sova och äta onyttigt. Jag har köpt chips och dipp till oss, så nu hoppas jag han blir glad.

Min nya favvo-låt: Take a minute
And any man who knows a things, knows.
He knows not a damn, damn thing at all.
And every time I felt the hurt,
I felt the givin' gettin' me up off the wall.


Nu skriker min kropp efter sömn! Godnattttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback