Jag vet vem som ströp Julie..

Hade en jättemysig morgon med pojken idag. Kom iväg till andra lektionen, och sedan hade vi bara en lektion kvar, matte. Det var en rolig lektion med massa skratt. Det bästa var nog när jag hade massa vatten i munnen och blåste upp kinderna medan jag satt vänd mot coffe. Han trodde att jag skämtade så han tryckte allt vad han kunde, och allt sprutades ut över hans skjorta, hehe. Efter skolan hängde jag i majåker och ikväll har jag suttit bänkad framför Desperate housewives. Och som det står i rubriken, så är jag nu 99% säker på vem som ströp Julie.. Godnatt gott folk, jag har en lång dag framför mig imorgon!


Under DH smaskade jag i mig denna goda lussebulle som beccis bakat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback