Nytränad och nyduschad

Jag säger då det, alla de helger jag jobbar både lördag och söndag, det är då det händer! Därför har jag alltid ångest på jobbet eftersom jag är bakis och lovar mig själv att aldrig aldrig mer igen dricka kvällen innan jag ska jobba. Att man aldrig lär sig? Nu på lördag jobbar jag dock bara 10-14, så då ska vi festa till det på fredagen i alla fall. Och ja, jag kommer förmodligen ångra mig kl 09.00 när klockan ringer på lördag.

Jag satt bara i 4 h idag på NP, vilket resulterade i 6 renskrivna sidor. Sedan gick jag och O till ett fik och satte oss och pluggade. En tripp till tandläkaren och sedan hem till antonia. Klockan 16 åkte vi och tränade på friskis, vilket känns riktigt gött nu efteråt. Nu dör datorn om ett par sek...


Kommentarer
Postat av: malin

vad hette sidan med header grejn du hittade :)?

2009-11-18 @ 21:15:35
Postat av: nea

den hittade jag på designabloggen.se, som jag sedan gjort om lite grand. :)

2009-11-18 @ 21:49:56
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback