Oh happy days..

Godkväll beauties. Är på riktigt bra humör. Kom hem för en stund sedan, har hjälpt till på h&m då de inventerade hela butiken. Det var faktiskt roligt för vi arbetade två o två och jag hamnade med en väldigt trevlig, ung tjej. När vi var klara skjussade marina hem mig. Blev glad när jag steg in i mitt rum, för det har blivit så jävla snyggt! Ska bara plocka iordning det sista och sedan är allt klart.

Håltimme 2h idag, jag, O & J gick hem till Os lägenhet och somnade framför en film. När vi sedan slutade gick jag och fikade med lollo, och sedan åkte jag och antön till donken en sväng innan jag började jobba. Ligger redan i sängen men ska strax stänga av datorn, för om 7h ska jag upp igen. Glenny fyller år imorn, så det blir ju frukost på sängen och sång för honom tidigt. Annars är det lugnt, bilder och annat från schweiz kommer förhoppningsvis upp snart här på bloggen mina kära vänner. Nu ska jag ringa min maja innan jag slocknar för natten. pussis


Pratade med min älskling i tel igår, HELVETE VAD JAG SAKNAR HENNE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback