Riktigt skrämd..

Detta skrämde mig totalt från att ta svininfluense-vaccinet. En helt vanlig 25-årig, frisk tjej i USA, som bara några dagar efter sprutan fick spasmer, hon kan nu varken tala eller gå normalt. Det är även flera människor som dött utav vaccinet. Men ännu fler som dött utav själva influensen.. så hur ska man göra? Jag har i alla fall bestämt mig för att skippa sprutan, och det är mitt slutgiliga beslut eftersom det är sista chansen idag. Sprutorna är snart slut, och nästa chans kommer inte förrän i jul, då ska man kunna få ta dem gratis i skolan ifall man vill.


Kommentarer
Postat av: Beccis

Det här är något av det läskigaste jag har sett, fy fan vad hemskt! Vilken ångest hon måste ha med att hon tog sprutan, åå usch.. Nee va hemskt!! Vågar man ta den nu tro? Efter man sett detta? Det är frågan, hoho!

2009-11-05 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback