TGIF!!

Yes, då var det fredag igen.

Idag har vi varit i göteborg på svenska mässan. Vi hade riktigt trevligt och jag har fått med mig massa information hem, och har lite mer förnuft om universitet och högskola än vad jag hade innan. Vi var och åt lunch på en jättefin restaurang, med kalvkött i apelsin & choklad sås. Lite otippat, men riktigt gott! Dessert buffén efteråt gjorde susen. På bussresan hem var vi inte lika speedade som innan, jag somnade med marcus mössa över ögonen. Beccis fick körkort idag (grattis) så hon kom och hämtade mig vid bussen :)

Nu är jag hemma och har ätit, ikväll är det bärs med brudarna som gäller, det lutar mot Krog och compani. Men först av allt ska jag sova, jösses vad jag är trött. Laaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback