Torsdag

Hej på er. Det var kick boxning som gällde imorse. Efter det åkte jag och antonia hem till henne och kikade lite Satc. Nu är det snart dags för moderna träningsformer, där det ännu är oklart vad vi ska göra. Hoppas det är styrka utav något slag, vore faktiskt skönt o stå i gymmet nu känner mig. Dock är jag fortfarande skakig från kick boxningen, det var riktigt jobbigt! Efter skolan ska jag och antis göra vår psykologi-uppgift som handlar om hur man är som person utåt, inåt och sådan som ens närmaste märker men inte en själv. Och vilka är inte mer passande för det än jag och antonia, som känner varandra utan och innan?

Ikväll är jag ensam hemma igen, eftersom mina föräldrar är i göteborg. Så beccis kommer hem till mig, vi ska ha myskväll och laga fiskbullar & mac. Och cola!!!! Mums, är redan sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback