Underbara träningsvärk

Först av allt måste jag upplysa er om att jag vaknade med en hemsk träningsvärk idag igen.. sedan jag tränade i torsdags. Har aldrig varit så här stel, haha, det är helt sjukt. Dubbla kick boxningspass efter att inte ha tränat på ett veckor gav detta resultat.

Det andra jag måste säga är att duetten med Calle och Mariette igår i idol var bland det vackraste jag hört. Jag och beccis satt båda två helt knäpptysta med gåshus på armarna. Låten är även helt underbar i orginal version, så ni som har spotify går in direkt och lyssnar på Someone new - Eskobar, Heather Nova.

Fick en kommentar igår från "anonym" som undrade när bilderna från Schweiz kommer upp, och dem har jag faktiskt glömt av. Ska upp och äta frukost nu, sedan lägger jag över dem på datorn och om de finns några roliga så hamnar dem här.

Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback