GG

Hi.... Idag har jag haft världens träningsvärk och varit jättetrött. Så det har inte varit en bra dag, har mest legat på soffan i studielandskapet med massa kuddar och lyssnat på min ipod. Efter den sena lunchen fick jag skjuss utav john hem. När jag kom hem lade jag mig direkt i soffan framför tvn med duntäcke och somnade. Hade ställt alarm kl 16 eftersom Gossip girl började då. Så det ligger jag och tittar på nu, medan jag äter apelsiner (ja, apelsiner, är inne på min tredje) Nu är jag något piggare och på betydligt bättre humör. I nästa pause ska jag berätta för er om helgen som kommer. Kommer bli en väldigt trevlig sådan. Puss så länge


Rebecca Linnea Antonia
<3


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Hur har din dag varit? :D

2009-10-07 @ 19:46:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback