Jag klarar detta!

Tisdag:
Internationell redovisning.
Kommit på 3 idéer till marknadsförings filmen

Onsdag:
Naturkunskap redovisning
Alla 8 momenten klara i projektarbetet
Torsdag:
Ped. ledarskaps redovisning
Spinning på Sirius
Fredag:
Matteprov
Svenska inlämning
Jobba på H&m
Lördag:
Jobba på St1

Nu är det ju inte så mycket kvar ändå, ångesten börjar släppa lite smått.. Två saker avklarade, och morgondagens redovisning är klarskriven. Man får ju se det positivt! Nu ska jag skriva klart de sista momenten i projektarbetet.


Jag & Olivia idag


Kommentarer
Postat av: Anonym

sin sjal är sjukt snygg! vart har du köpt den?

2010-04-13 @ 20:46:43
Postat av: nea

tack så mycket! jag minns faktiskt inte butikens namn, köpte den i en lite mindre butik i stockholm år -07.

2010-04-14 @ 17:05:20
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback