Somewear

Hello bitches. Anlände precis till skolan för att plugga projektarbete tills vi börjar marknadsföringen vid halv elva. Det var vad jag och erika satt kvar i skolan och gjorde till klockan 19 igår. På eftermiddagen bestämde jag och fille att jag skulle sova hos honom men jag hann inte åka hem emellan, så när klockan var sju hade han gått och köpt trosor till mig. Gör snygga, mina nya favoriter! Vi lagade mat, myste och skrattade. Sent på kvällen tog vi en promenad med lexus.

Så idag har jag på mig filles somewear tischa. Imorse när jag städade mitt skåp på jakt efter min loggbok hittade jag min Ipod som varit borta i över 3 veckor! Gissa om jag blev glad, jag hade nästan gett upp hoppet. Som toppen på snoppen hittade jag även mitt fransk manikyr nagellack som jag letat efter, då blev jag ännu gladare. Även en mössa, strumpor och en halsduk låg gömt i mitt lilla skåp. Borde snarast rensa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback