Springtur med a

Hola guapas! Guess what? Jag ska ut och springa. Antonia kommer hit om cirka en kvart och då ska vi ut och springa. Hennes mutning att jag skulle hänga på är jordgubbar efteråt. Det kan man ju inte tacka nej till!

Första dagen i skolan kändes ju såklart som vanligt på bara någon minut. Inga vettiga lektioner alls och vipps så var dagen slut. Jag, antonia och beccis gick till 3b och fikade. Efter det blev det en sväng på stan med pojkvännen och därefter fikade vi med albin och elin.

Kommentarer
Postat av: majsan

hur gick det med personliga tränare egentligen? och bara äta godis på helgerna?

2010-04-06 @ 22:41:57
Postat av: nea

jag har haft virus o inte fått träna för doktorn. och godisförbudet gick åt helvete :)

2010-04-07 @ 12:33:11
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback