Tuesday

Hello bitches! Kom just hem från skolan, där jag, antis och viktor suttit och pluggat tills ganska nyss. Vi har en stor redovisning imorgonbitti som vi inte var helt klara med, så vi behövde lite extra tid för att få det överstökat. För tillfället ligger jag i min säng och äter upp mitt sista lösgodis samtidigt som jag väntar på god mat som lagas inne i köket.

Det har varit helt underbart väder idag. Så vi har varit ute mycket, suttit i solväggen och myst. Just love it! På svenska-lektionen gjorde vi iordning vår studentkalander samt gjorde en Sp3a grupp på facebook för att hålla koll på alla roliga händelser under våren. Blev en sväng förbi donken också. Just nu laddar jag upp bilder som tagits på min mobil under våren, om det finns några lämpliga så hamnar dem här på bloggen senare ikväll. Håll utkik!


Min bästa vän och jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback