Weekend break

Goodmorning! Anlände precis till skolan och är på sjukt bra humör. Familjen leksell åkte iväg och tog spruta imorse, så jag låg kvar i sängen och myste med lexus.. Somnade om, och när jag vaknade sedan kände jag mig helt utsövd. Ikväll får vi se vad som händer, vi är öppna för förslag om man säger så, men det lutar åt stadt. Ska bli otroligt skönt med helg, nu när jag är ledig på lördagen också. Men lördagskvällen blir lugn med tanke på att jag jobbar på söndag. Kl 12 har jag lunchdate med fille.

Nu blir det jäkligt mycket projektarbetsplugg för min del, med tanke på att vi ska börja med power pointen nu på förmiddagen och då måste all text vara klar. Jag har två moment kvar, men det fixar jag. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback