Well I guess I'm alright baby

Hej igen. I fredags fick jag reda på att sommarjobb på h&m var kirrat, som jag verkligen ville ha. Direkt efter jag slutade var det after work på Krog's uteservering med brudarna. När jag kom hem åt jag middag med familjen inkl. simon och sedan skrev jag på min inlämning som jag blev klar med vid midnatt. På lördagen jobbade jag på macken kl 9-15.

När jag slutade kom min älskade vän Antonia och mötte mig. Hon hade med sig en överraskning, en liten skumpa och två chokladbitar. Världens bästa vän har jag! Vi myste, duschade och gjorde iordning oss. Carina lagade god mat till oss också, och sedan kom Maja och Mette. Förkvällen spenderades på balkongen tills resten av gästerna kom vid 19.30. Galen kväll med brudarna, kan man minst sagt säga. Min pojkvän mötte upp mig och så åkte vi hem till honom. Idag har vi tagit det väldigt passivt, myst till max. Sedan var jag som sagt och övningskörde. Nu ska jag kika Gossip girl med syrran, sedan blir det plugg för min del.

Hittade just en låt som jag bara älskade för några år sedan, sommaren -07?
To win my love - Rosa
I'm surviving this for sure, to win my love takes so much more..


alla hjärtans dag rosen jag fick av fille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback