-

Fan i helvete, som Stian på mitt jobb brukar säga. Jag är helt slut. Helt tom i både kropp och huvud. Stress. Stress. Stress! Nu har jag jobbat 13h i streck per dag i 3 dygn, med dålig sömn. Idag har varit kaos. Den sista timmen visste jag inte om jag skulle spy, gråta eller bara bryta ihop. Istället tog jag mig samman och fortsatte ha det där breda leendet på läpparna.

Är fortfarande helt skakig, så jag ska gå och lägga mig nu direkt. Skippar Storcash imorgonbitti, behöver den där lilla sovmorgonen imorgon mer än någonsin. Så imorgon jobbar jag "bara" 12-21.15 på Lindex. Men innan det måste jag hinna till solariumet, pojkvännen kommer ju faktiskt på lördagkväll.

Nu skulle jag verkligen behöva en kram och få höra hur bra jag är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla lägg upp bild på dina nya höga jenas imorrn när du vaknar. Du har alltid så snygga kläder, vill se!

2010-12-23 @ 09:46:36
Postat av: Mamma

Du är bäst hjärtat, älskar dig.

2010-12-23 @ 10:06:14
Postat av: boggläsare

¨JAg känner inte dig, men du verkar grym!!! Så: "DU ÄR BRA"

2010-12-25 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback