BTW

Jag började så sent idag så mina kollegor trodde att jag var egentligen var
ledig. Så när jag sedan trippade in där lite innan tre så blev alla jätteglada!
Jag blev nästan lite häpen av alla gulliga kommentarer! Haha, kom att tänka
på igår när jag blev totalförsenad på morgonen, satte mig inte på bybanen
förren cirkus 5 minuter i 10. Så jag kom inspringande några minuter försenad
och hade tänkt ut en bra ursäkt i huvudet. Den första jag möter är min chef
och innan jag hinner öppna munnen nästan kvittrar hon: "Godmorgon du söta!
Välkommen till oss!" ....... öh, åh, TACK!

Jag, och de andra, var lite ledsna idag eftersom de egentligen var min sista
dag. Eller min sista dag på kontraktet, men de har ju blivit förlängt ett tiotal
gånger. Så när klockan var 10 i sex frågar chefen mig ifall jag var ledig
imorgon. Jag sa att jag började klockan 16 på Lindex, så vi bestämde att jag
skulle jobba på Storcash imorgon från klockan 08 - 14. Jag är sååå duktig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback