Buuuuuöh

Rubriken var en antydan på hur jag kanske kommer låta imorgon. För jag mår illa. Jävligt illa. Eller så inbillar jag mig bara.. men jag tror verkligen jag mår illa. Varför var jag tvungen att äta upp de sista oliverna? Jag vill inte vakna upp imorgonbitti helt grön i ansiktet av illamående. My face is too pretty for that. Skämt åsido.

Jag trivs sjukt bra på Starcash. Mina kollegor är hur gulliga som helst, det känns som vi bara går runt på dagarna och skojar med varandra och har kramkalas typ. Mysigt är det iallafall. Det brukar oftast vara jag som lyckas förstöra någonting, men nu hade någon annan förstört locket till en kartong med 3 kg lysmelk. Så det är vad jag har gått och småätit heeeeela dagen idag, och den tar verkligen aldrig slut. Lysmelk är min syrran favorit, så för var sådan jag stoppade i munnen tänkte jag på henne.

Lunchade med Stian idag och han frågade hur jag bodde och jag berättade att jag bor här på dessa 15 kvm tillsammans med min väninna och självklart blev han lika chockad som alla andra. Men det fungerar verkligen hur bra som helst! Och det är inte många personer jag skulle klara att bo så här tätt inpå tillsammans med. Så fastän vi delar på 15 kvm och gör nästan allt tillsammans så njuter vi fortfarande utav varandras sällskap, och det är det viktigaste. För vi gör det här äventyret tillsammans. Jag och Antonia. Helan och halvan.

Tänk er 3 kg utav detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback