Förresten,

har haft en jättemysig kväll här hemma med sambon. Vi har ätit skummtomtar som vi fått av mami och massa clementiner. Har fått önskemål om att lägga upp bild på det jag handlade igår, och det lovar jag er mina kära läsare att ni kommer få se här på bloggen imorgonkväll. För nu ska jag göra duscha, göra iordning mig för sängen och sedan ska vi nog se något mysigt på datorn innan vi lägger oss. Imorgon har jag ju hand om Kavli's personalmatsal helt själv 08-14 och sedan direkt till Storcash till kl 18. Så, hade alla goingar!


Kommentarer
Postat av: Angel

Matsalen fixar du galant. Lycka till!!

KRAM KRAM

2010-12-17 @ 07:00:46
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback