GOD morgon!

Idag vaknade jag extra lycklig. Kollade mina sms och kom genast på vad det var! "Ses ikväll" Det känns helt galet att jag ska få pussa min pojkvän ikväll! Idag var det exakt 74 dagar sedan vi gjorde det sist. Han sitter redan på bussen till Oslo med Jonas och sedan åker han tåg 7h helt själv hit till Bergen. Det fanns inga flyg förrens imorgonkväll och jag ville ha honom här idag, så han ställde upp och åkte denna djävulsresa som jag & antonia åkte när vi flyttade hit. Det visar faktiskt hur mycket han älskar mig.

Nu har jag precis gjort iordning en äkta juldags-frukost, en sådan som vi alltid äter antingen hos någon av kusinerna eller farmor & farfar / mormor morgonen efter. En macka med gravad lax och en macka med julskinka. Myyyysiga minnen. ♥ Så för mig idag blir det vad jag haver: Risgrynsgröt m. kanel och socker och en smörgås med massa smör och gravad lax på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback