go'mörra

Jag hade en plan igår, att bli halvfull, ha en jävligt rolig kväll, gå hem i tid och vakna upp utan konsekvenser idag. Den planen gick åt skogen!

Skrev precis om hela min dag igår, från morgon till kväll, men datorn lagga så allt försvann. Så här kommer en sammanfattning: K.A.O.S på jobbet. trångt på bussen hem med en sur chaufför som vägrade släppa på mer folk. en trött nea som bara ville hem och sova. gick & handlade med alex. fick god mat i magen och blev genast glad igen. Carina och sambon kom förbi med en stor champagneflaska som vi delade på. jag och alex knackade på och gjorde oss bekanta med grannen. min Linn från jobbet och hennes två väninnor kom hit och efter en stund droppade vi in på grannens röka-i-sängen-och-fimpa-var-du-vill fest. sedan blev det utgång och vi fick med dem till dit linn hade planerat. gratis i baren, såklart. grym dans. grym musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback