Gonatt

Haha en rolig sak. Precis när linn gått av bussen och jag alltså satt helt
själv så ringde ju alex. Höll just på att skriva ett sms, så när hon ringde
råkade jag svara och trycka på högtalare (utan att veta om detta). Trycker
luren mot örat och svarar "hallå" och då hör hela bussen alex's skrikande
"heeej det är aaaalex". De flesta vände sig om och en tjej bredvid mig
skrattade jättelänge. Ikväll har vi sett filmen "The other guys" och vi
skrattade nästan igenom hela filmen. Kjempe rolig film må jag säga!

Juuuust de! Fick förlängt hos Storcash t.om. lilljulaften! Det kändes väldigt
skönt faktiskt. Idag har jag jobbat på Storcash 08-15 och sedan Lindex
16-21.15 så jag kan erkänna att jag är rätt sliten. Men nu blir det iallafall
några timmars sömn innan det är dags för att jobba igen. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback