Heeeeeelt slut.

Hem ljuva hem! Har varit uppe sedan 06 imorse och kom hem akkurat nå. Är så trött så det finns fan inte! Kan säga att det som får mig att orka är tanken på min lediga lördag, att äntligen få sova ut, ligga i soffan och äta onyttigt och se på tv.

Har haft en jättemysig dag på dagiset. Åt min goda räksallad på bybanen från Nordåse barnehagen till Lindex vid 16, och sedan blev det marabou till middag. Det är så typiskt mig, detta är jag till Grete på jobbet: "Åh jag är så sulten, kommer strax, ska bara gå och köpa en pølse" Kommer tillbaka 5 minuter senare med en stor marabou i handen.

Skulle egentligen lagat middag nu, men prioriterar hellre denna tid till att duscha och sedan lägga mig, så får somna hungrig. Imorgon blir det en heldag igen, 09-21.15.

Detta skulle ju inte vara heeeelt fel nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback