Hei igen

Ligger i sängen och äter pepparkaksdeg.. Istället för middag, igen. Snart ska jag sluta med dessa onyttigheter och börja laga riktig mat igen. Men inte ikväll. För nu är det pepparkaksdeg och Prinsesse på pröve på tven. Fick ett gulligt sms av Julia som slutade med "natta klem". Norskan är så gullig. Men så oseriös när man snackar allvar,

Efter filmen lägger jag mig. Ska hinna se sista avsnittet av julkalendern kl 07.15 imorgonbitti, öppna mina julkort och öppna paketet i julstrumpan av sambon. :-) Resten av paketen öppnar jag när jag kommer hem. Eftersom jag jobbar 08.30-13.00.

Åhhh lilla farmor ringde precis. Hjärtat fylldes av kärlek när hon så mysigt säger "älsklingsblomman". De skulle ringa imorgon igen från pappa där hela min söta släkt i stockholm kommer spendera julafton. Alla utom jag, och wille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback