Ingen 8 människa

Jag är då fan ingen 8 tjej. Jag klarar inte av en sådan tidig morgon, det är psykiskt och fysiskt omöjligt för mig. Jag har aldrig tidigare haft ett jobb där jag börjat 8. I skolan började vi aldrig heller så tidigt, och gjorde vi det så var jag där tidigast 9. Hatar klockan 08. Vi ställde klockan på 6 för att lägga i en tvätt, kl 7 vaknar jag och sambon har fixar't.. Nu har hon åkt till jobbet, jag äter frukost och väntar på att tvätten ska bli klar så den kan läggas i torktumlaren. Alla mina jenas ligger i tvättmaskinen, så idag får jag ha mina gamla super-tighta-ont-i-äggstockarna-jeans.

Köpte ett par skitsnygga höga svarta jeans igår som jag verkligen älskar, de ska jag ha ikväll på Lindex. Lovar att visa en bild sedan när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja!!!!! lova!!!

2010-12-21 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback