Is this it?

Att så mycket kan stå på spel för en liten biljett.

Godmorgon! Magen kurrade när jag vaknade, ändå lyckades jag snooza i 30 minuter.. Så jag gjorde mig en stoooor skål med gröt med massa sylt på och ett glas berocca. Är lite trött idag, för det blev sent i säng igår och sedan kunde jag verkligen inte somna heller.

Denna veckan är jag verkligen flink angående jobb. Igår jobbade jag dubbla pass, idag jobbar jag mina vanliga 10-18 och imorgon jobbar jag på barnehage 8-16 och sedan Lindex direkt där efter till 21.15. Sedan fredag är det vanligt pass igen. Dock är jag ledig lördag, men jobbar hela söndagen. Sedan är det måndag igen och då är jag inte ledig förren lördag v 50. Hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback