Kos deg

Är så trött så ögonen nästan klibbar ihop sig. Men har lovat att möta sambon när hon kommer hem från jobbet, hon lära vara hemma om 5-10 min. Alex ringde föut och sa att hon stod utanför, så hon har varit här ikväll och myst med mig. Jag njuter verkligen av tiden i lägenheten på kvällarna, nu när jag jobbar så otroligt mycket på dagarna. Gjorde iordning matlåda inför morgondagen förut, som jag ska äta på bussen mellan jobben, oj oj vad god den ser ut! Det såg så gott ut så jag tog en bild, haha! Bilden kommer imorgon så får ni se själva, men jag kan säga att den innehåller räkor :-)

Chefen på Storcash ringde mig förut och frågade om jag kunde jobba hela dagen imorgon "nei dessvärre, eg er opptagen mellom 08 och 21.." Lindex ville ha mig på fredadkväll också, så blir heldag på fredag också. Jobben bara väller in.. och det, mina vänner, älskar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback