Love

Åh så gott. Nu lever jag igen! Har äntligen fått tillbaka matlusten från i lördags. Just nu sitter jag och trycker i mig clementiner medan jag kikar på Simpsons med norsk text. Köpte ju en kjempestore bunt med clementiner häromdagen, så det finns inget stopp så jag kan trycka i mig cirkus 5 per kväll. Eftersom chefen ställer fram 2,5kg clemetniner varje dag på lunchen så äter jag nu ungefär lika mycket clementiner som jag brukar göra hemma i Sverige. Love it. När jag äter clementiner tänker jag alltid på min syster, på alla clementiner vi ätit ihop under våra år. Fick ett mail av henne i helgen som jag, igen, började gråta av.. Hon är sötast. Puss på dig.

Jag med mina underbara. undebara. underbaraste systrar i Turkiet.
Blir tårögd bara av att se på bilden.

 

Förresten, nu ska jag ta bort sminket från i lördags. Har seriöst inte giddat att göra det, har bara lagt på lite puder och fyllt på mascaran två mornar i rad nu. Inte ok.


Kommentarer
Postat av: bello

åååh varje gång jag äter clementiner tänker jag på dig. visste inte att du tänkte på mig med sötis! när vi alltid satt i vardagsrummet och smaskade på dom. alltid lika mysigt! saknar dig hjärtat, älskar dig!

2010-12-13 @ 22:52:13
Postat av: L

hihi klart jag gör älskling. jaaaa, så mysigt! snart ska vi göra det igen hjärtat, det lovar jag. älskar dig och tänker på dig varje dag.

2010-12-14 @ 20:43:10
URL: http://linneawesterlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback